خرید خانه دز انتالیا

خرید ملک در آنتالیا

برای خرید خانه در آنتالیا و دریافت لیست قیمت ملک در آنتالیا بعنوان توریستی ترین شهر ترکیه بمنظور اخذ اقامت موقت و دائم و قوانین حاکم بر آن در ادامه این صفحه با ما همراه باشید.

آنتالیا شهری که به عنوان نگین مدیترانه شناخته می شود و با وسعت 1417 کیلومتر مربع و با جمعیت 2.4 میلیون نفری یکی از شهرهای معروف گردشگری ترکیه به شمار می رود. این شهر در جنوب غربی ترکیه واقع شده و پنجمین شهر معروف ترکیه می باشد. اگر قصد خرید ملک در آنتالیا را دارید شناخت بیشتر این شهر زیبای ترکیه به شما کمک خواهد کرد بهترین تصمیم را بگیرید.

آنتالیا از لحاظ توسعه گردشگری در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و سرمایه گذاری های زیادی در این شهر انجام شده است. از جمله این سرمایه گذاری ها ساخت هتل های بزرگ و لوکس، پارک های آبی، مراکز خرید بزرگ و متنوع و ساحل های زیبا می باشد. درآمد اصلی مردم این شهر از طریق جذب گردشگران خارجی می باشد. علاوه بر این در این منطقه کشاورزی هم رونق بسیار دارد و از جمله محصولات کشاورزی این شهر می توان به زیتون، پنبه و مرکبات اشاره کرد.

صنعت کشتی سازی آنتالیا بسیار پیشرفت کرده و این مسئله به رونق هر چه بیشتر گردشگری و هجوم سرمایه گذاران جهت خرید خانه در آنتالیا در این شهر کمک فراوانی می کند. به دلیل رفت و آمد زیاد گردشگران خارجی در این شهر اغلب مردم به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند. آنتالیا به دلیل قرارگیری در ساحل دریای مدیترانه دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای است که باعث می شود تابستان های گرم و زمستان های پربارانی داشته باشد.

 

آنتالیا یکی از معروف ترین و زیبا ترین شهرهای ترکیه است که مقصد میلیون ها توریست و گردشگر در طول سال می باشد. این شهر مهم و توریستی لنگرگاه ها و درختان نخل بسیار زیبایی دارد و طبیعت و زیبایی آن همیشه زبانزد مسافران و توریست ها می باشد.

چند سالی است که خرید ملک در آنتالیا به راهی ایمن و مطمئن برای اخذ اقامت کشور ترکیه تبدیل شده است و مهاجران و اتباع خارجی با خرید ملک و خانه خیلی راحت و سریع شهروند ترکیه می شوند. قبل از اقدام به خرید ملک و خانه در آنتالیا حتما با یک کارشناس خبره و یک وکیل کاربلد مشورت کنید و زیر نظر آنها کارهای خود را جلو ببرید.

در ادامه اطلاعات کامل تری درباره این شهر دوست داشتنی ارائه شده است که برای خرید خانه و آپارتمان در آنتالیا میتواند به شما کمک کند.

تاریخچه آنتالیا

آنتالیا توسط آتالوس دوم حدود 150 سال پیش از میلاد مسیح بنا شد و نام خود را که آتالیا (آدالیا) بود بر روی این شهر قرار داد. قدمت این شهر بر اساس مدارک به دست آمده در سال 2008 به سه قرن قبل از میلاد مسیح برمی گردد. بعد از فتح این شهر به دست امپراتوری روم به یک شهر رومی بدل گشت که باعث شد پس از آن که امپراتوری روم به دو قسمت تقسیم شود.

آنتالیا در بخش روم شرقی یا همان بیزانس قرار گرفت و در سال 1207 توسط  سلجوقیان و پس از آن در سال 1391 امپراتوری عثمانی به تصرف درآمد، بعد از تجزیه عثمانی و اشغال توسط ایتالیایی ها ، بالاخره در سال 1921 ، توسط نیروی نظامی زیر نظر آتاتورک ، آزاد شد و به این ترتیب بود که  تبدیل به بخشی از جمهوری ترکیه گشت .

سیستم حمل و نقل آنتالیا

سیستم حمل و نقل آنتالیا

خرید خانه در کوش آداسی را مشاهده کنید

آنتالیا برای حمل و نقل عمومی وسایل مختلف و زیادی دارد که عبارتند از اتوبوس ‌های عمومی، مینی ‌بوس‌ ها، تاکسی ‌ها، واگن‌ های برقی و دلموش ‌ها.

سیستم اتوبوس رانی در این شهر توریستی پیشرفته، منظم، ارزان و راحت است و اتوبوس ها روزانه به اکثر مناطق شهری آنتالیا، حتی حومه شهر، رفت و آمد دارند. به همین دلیل اکثر توریست ها و گردشگران ترجیح می دهند برای بازدید از جاذبه های توریستی و تردد در شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کرایه اتوبوس ها در این شهر 2 هزار تومان می باشد و شما می توانید برای پرداخت کرایه اتوبوس ‌ها و مینی بوس ها از کارت ‌هایی به نام “آنتالیا کارت” استفاده کنید که قیمت این کارت ‌ها 5 لیر (معادل 12 هزار تومان) می باشد و در اکثر کیوسک ها و فروشگاه ها وجود دارند.

از آنجایی که آنتالیا شهری ساحلی است، دارای اتوبوس های دریایی نیز می باشد که این اتوبوس ها از صبح تا شب تردد دارند و به توریست ها و شهروندان خدمات ارائه می دهند. کرایه این اتوبوس ها برای هر فرد عادی و بزرگسال 15 لیر، برای افراد مسن و بازنشستگان 10 لیر و برای کودکان 9 لیر می باشد.

برای مسیرهای طولانی بهتر است که از تاکسی استفاده کنید زیرا تا ساعت 12 شب تردد دارند. البته قبل از سوار شدن به تاکسی مطمئن شوید که تاکسی متر آن درست باشد و کرایه را نیز از قبل مشخص کنید، زیرا هزینه استفاده از تاکسی در آنتالیا کمی گران است. بهتر است بدانید کرایه تاکسی ها بعد از نیمه شب، ۵۰ درصد افزایش می ‌یابد.

در این حالت پیشنهاد ما بر این است که هر چند قیمت خانه در مرکز شهر آنتالیا گران تر از مناطق جنگلی آن و توریستی می باشد لیکن حتی در صورت داشتن ماشین بدلیل هزینه بالای گازوئیل و بنزین در سراسر ترکیه چنانچه اقدام به خرید خانه در مناطق نزدیک به مرکز شهر آنتالیا بنمائید قطعا صرفه جویی زیادی در هزینه ها نموده اید. لذا پیشنهاد ما برای شما بمنظور خرید خانه در آنتالیا منطقه لارا می باشد.

دلموش ها از دیگر وسایل نقلیه عمومی موجود در آنتالیا هستند که راحت، در دسترس و از نظر قیمتی مناسب و به صرفه می باشند. کرایه دلموش 1 لیر است و معمولا بلافاصله بعد از سوار شدن، باید کرایه را پرداخت کنید. دلموش ها برای سفرهای داخل شهری و اطراف شهر به شدت مناسب می باشند و برای مسافرانی که مسیر را گم کرده‌ اند، راهنما و کمکی عالی محسوب می ‌شوند. بهتر است این مورد را هم بدانید که از فرودگاه تا مرکز شهر آنتالیا، هیچ اتوبوس یا مینی ‌بوسی وجود ندارد و شما باید از تاکسی استفاده کنید.

واگن های برقی که به آنها تراموا گفته می شود، فقط در چند مکان مشخص شده در آنتالیا وجود دارند و تنها مسیرهای منتهی به جاذبه های این شهر را پوشش می دهند. مسیر تراموا یک خط و ۲ واگن برقی مختلف دارد که هر واگن در یک مسیر رفت و برگشتی حرکت می کند. واگن برقی هر نیم ساعت حرکت می کند و برای مقصدهای مشخص شده و خاص، ارزان و راحت است.

آب و هوای شهر آنتالیا

آب و هوای شهر آنتالیا مدیترانه ای است و تابستان هایی آفتابی و زمستان هایی معتدل دارد. این شهر زیبا به طور کلی دچار تغییرات جوی کمی می شود و اکثر اوقات هوایی گرم و معتدل دارد. به همین دلیل آنتالیا در تمام طول سال پذیرای گردشگران زیادی است. تابستان ها دمای هوا بین 35 الی 45 درجه سانتیگراد و رطوبت آن بین 65 الی 85 درصد است. زمستان ها دما بین 17 الی 19 درجه سانتیگراد است و به ندرت از 5 درجه سانتیگراد پایین تر می آید. همچنین در زمستان باران های موسمی و طوفان های ناگهانی رخ می دهد.

بهترین زمان سفر به این شهر توریستی و خوش آب و هوا، از ابتدای فروردین تا اوایل آبان ماه است زیرا هوا به شدت دلپذیر و معتدل می باشد و در بهترین و مناسب ترین حالت خود قرار دارد. البته در پاییز و زمستان هم گردشگران و مسافران به آنتالیا سفر می کنند زیرا از نظر قیمتی بسیار ارزان می باشد و تفریحات زمستانی شروع می شوند.

دقت کنید در مناطق ساحلی بدلیل نیاز به روشن بودن مداوم کولر گازی در بهار و تابستان و قیمت بالای برق در کشور ترکیه در تابستان می بایست منتظر قبض برق بیش از 3000 لیره ای باشد. پس حتی الامکان جهت خرید خانه در آنتالیا به مناطق ساحلی کمتر فکر کنید.

خرید ویلا در آلانیا

خرید ویلا در آلانیا

آلانیا یک شهر توریستی ساحلی و یکی از مناطق استان آنتالیا در سواحل جنوبی ترکیه در منطقه مدیترانه کشور ترکیه واقع گردیده است.

این شهر در شرق آنتالیا قرار دارد و به دلیل موقعیت استراتژیک طبیعی خود در شبه جزیره کوچکی به دریای مدیترانه در زیر کوههای توروس مستقر گردیده است. آلانیا به خاطر مناظر زیبا و سواحلش بسیار مشهور است و طبیعت این منطقه بسیار زیبا و منحصر به فرد است.

شهر آلانیا به عنوان یکی از پیشرفته ترین مناطق شهری محسوب می‌گردد و به دلیل وجود گردشگر و توریست جمعیت منطقه همیشه شلوغ است. هتل‌ها، قلعه‌های باستانی، بندرگاه‌ها و مناظر بسیار زیبایی در آلانیا وجود دارد.

یکی از دلایل خرید خانه در آلانیا، زیبایی بی نظیر این منطقه بوده، در حالی که ممکن است شما فقط یک بار از آلانیا بازدید کرده باشید و زیبایی این منطقه فقط در قلب شما جای گرفته است.

از دیگر دلایل خرید خانه در آلانیا علاوه بر زیبایی این منطقه، دسترسی به شهر است. فرودگاه جدید آلانیا فقط 30 دقیقه با شهر فاصله دارد. این شهر توسط سواحل زیبا احاطه شده است.

 

غذاها در آلانیا از بهترین کیفیت برخوردار است. شما قادر خواهید بود از مکان‌های تاریخی این شهر بازدید کنید. طبیعت در آلانیا بی نظیر است. بیشتر روزها آفتابی بوده و به ندرت روزهای ابری دیده می شوند.

بسیاری از اروپایی‌ها ترجیح می دهند یک آپارتمان یا ویلا در آلانیا بخرند یا آن را اجاره کنند. برخی از گردشگران فقط عاشق این مکان می‌شوند و آنها می‌خواهند از سبک زندگی خود در این شهر زیبا آلانیا لذت ببرند. برای اروپایی‌ها، آلانیا یکی از بهترین مقاصد است زیرا مردم آنجا بیشتر گردشگر و توریست هستند و بیشتر با شما به زبان انگلیسی صحبت می کنند. از نظر اروپایی‌ها، آلانیا علاوه بر زیبایی‌ها یک مکان توریستی با هزینه‌های ایده آل و ارزان است.

با تغییر قوانین در اخذ اقامت ترکیه میزان تقاضا برای خرید ملک در این کشور افزایش داشته است. آلانیا بعنوان یکی از آرامترین بخش های شهر آنتالیا به عنوان یکی از شهرهای توریستی ترکیه به مکانی مناسب برای سرمایه گذاری و اقامت برای اتباع خارجی بمنظور خرید ویلا تبدیل شده است.

شهر آلانیا با داشتن ساحلی زیبا از لحاظ شاخص های توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نسبت به دیگر شهرهای ترکیه از برتری محسوسی برخوردار است.

 

پیشنهاد میکنیم صفحه خرید ملک در ترکیه را مطالعه نمایید.

میزان تقاضای خرید ملک در آنتالیا نسبت به جمعیت آن با شیب بیشتری در حال صعود است. این مساله باعث افزایش مداوم قیمت خانه در آنتالیا می شود، که جزو مهم ترین دغدغه های اتباع خارجی است که قصد خرید ملک در آنتالیا را دارند.

شرایط و قیمت خانه در آنتالیا

آنتالیا با سواحل شنی و چشم اندازهای کم نظیر و آب و هوای مدیترانه ای سبب شده تا هر ساله بر تعداد گردشگران این شهر افزوده شود. با افزایش تعداد گردشگران سرمایه گذاران خارجی هر چه بیشتر ترغیب می شوند تا در این شهر سرمایه گذاری نمایند و به توسعه این شهر کمک شایانی می نمایند. با تغییر قوانین مهاجرت به ترکیه بسیاری از اتباع خارجی علاقمند به خرید ملک در آنتالیا شده اند.

با تسهیل شرایط خرید خانه برای اتباع خارجی از جانب دولت ترکیه تقاضا برای خرید خانه در ترکیه افزایش یافته است. شهروندان خارجی می توانند هر نوع ملک را از جمله زمین، خانه یا ملک تجاری با استعلام از مراجع مربوطه خریداری نمایند. ناگفته نماند هر شهروند خارجی حداکثر تا 30 هکتار از اراضی ترکیه را می تواند خریداری کند و فقط اجازه خرید ده درصد از املاک و اراضی یک شهر را دارند. این قانون برای متقاضیان خرید خانه در آنتالیا نیز برقرار است.

 

قیمت خرید ملک در آنتالیا با توجه شرایط ، امکانات و منطقه ای که ملک در آن واقع شده متفاوت است. از شرایطی که بر قیمت ملک تاثیر گذار است می توان به سال ساخت، مصالح به کار رفته، موقعیت ملک، دید داشتن به دریا و میزان مدرن بودن آن اشاره کرد. آنتالیا در چند سال اخیر مشکلی از لحاظ امنیت نداشته و این امر باعث اعتماد هر چه بیشتر سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهر شده است. شروع قیمت خانه در آنتالیا از 40 هزار یورو می باشد و خریداران بالقوه می توانند در یکی از مناطق ساحلی خانه رویایی خود را خریداری کنند.

به طور کلی قیمت مسکن و خانه در آنتالیا نسبت به استانبول ارزان تر و مقرون به صرفه تر است، مثلا یک خانه 175 متری در مرکز شهر، 270 هزار لیر می باشد یعنی حدود 800 میلیون تومان.

به طور متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در شهر آنتالیا 2500 لیر است اما برای تعیین قیمت نهایی ملک باید به موارد زیادی نظیر سال ساخت، متراژ، چند خوابه بودن و امکانات و تسهیلات ملک توجه کرد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید ملک در سرمایه گذاری در بدروم صفحه خرید خانه در بدروم را مشاهده کنید

قیمت یک خانه 200 متری در شهر آنتالیا، حدودا 300 هزار لیر است و قیمت یک آپارتمان 75 متری تک خوابه حدودا 290 هزار لیر می باشد. قیمت یک آپارتمان دو خوابه 95 متری در شهر توریستی آنتالیا، از 600 هزار لیر شروع می شود و با توجه به منطقه، این قیمت تغییر می کند.

قیمت آپارتمان ‌های دوبلکس 750 متری از 835 هزار لیر شروع می شود و با توجه به چند خوابه بودن آنها قیمت افزایش پیدا می کند. گرانترین منطقه این شهر، منطقه کونیالتی است که قیمت هر مترمربع خانه در آن 3200 لیر می باشد.

* لازم به ذکر است که این قیمت ها همه تقریبی و حدودی می باشند و شما برای اطلاع دقیق از استعلام قیمت ملک و خرید خانه در آنتالیا می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

کدام مناطق آنتالیا برای خرید ملک مناسب می باشد؟

برای خرید ملک در آنتالیا انتخاب منطقه مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا هر منطقه شرایط و قیمت متفاوتی را دارا می باشد. در این بخش به معرفی برخی از مناطق مهم آنتالیا می پردازیم که برای خرید ملک مناسب هستند:

آلانیا: آلانیا نام دهکده ای توریستی می باشد که در شرق آنتالیا واق شده است.با افزایش تعداد گردشگران در این منطقه میزان سرمایه گذاری خارجی نیز افزایش داشته است و این امر موجب توسعه هر چه سریعتر این منطقه گردیده است. محله های محموتلار و آوسالار دارای ساختمان های نوساز زیادی است و قیمتشان هم مناسب است که در صورت تمایل برای زندگی در آنتالیا انتخاب مناسبی می باشد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این منطقه دارید ما به صورت مفصل به خرید ملک در آلانیا به صورت جدا پرداخته ایم. 

بِلک: مراکز ورزشی و به ویزه مرکز گلف بِلک باعث شهرت این منطقه شده است. این ناحیه از شهر بسیار دنج و ساکت است و برای افرادی که از شلوغی های شهر گریزانند گزینه مناسبی برای خرید ملک می تواند باشد.

کِمر: کِمر از مناطق خوش آب و هوای آنتالیا به شمار می رود. این منطقه از شهر در فصل تابستان گردشگران زیادی را به خود جلب می نماید.قیمت خرید ملک در کِمر به دلیل نزدیکی این منطقه به مرکز اصلی آنتالیا نسبت به سایر مناطق گران تر است.

کالکان: این ناحیه از شهر جزو مناطق لوکس و گران قیمت آنتالیا می باشد. این منطقه دارای ویلاهایی با معماری مدرن و چشم اندازی بی نظیر به سمت دریای مدیترانه است. در این قسمت از شهر محله کیزیلتاش بسیار لوکس و گران قیمت می باشد.

مرکز شهر آنتالیا: مرکز شهر آنتالیا نسبت به مناطق دیگر قدیمی تر اما شلوغ تر است. این منطقه مناسب افرادی است که برای آنها خرید، دسترسی آسان و حمل و نقل عمومی ارجعیت دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره شهر استانبول نیز پیشنهاد میکنیم صفحه خرید خانه در استانبول را نیز مطالعه نمایید.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

در این بخش از مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از جاذبه های دیدنی آنتالیا که شما با خرید آپارتمان در آنتالیا همواره از این مزایا و جاذبه ها برخوردار خواهبد بود، آشنا کنیم.

دروازه هادریان

دروازه هادریان در واقع قسمتی از دیواری است که از جنس مرمر ساخته شده است که در گذشته به دور شهر سریک کشیده شده بود. این دروازه سه قوس زیبا دارد. علت نامگذاری این دروازه به افتخار امپراطور روم هادریانوس می باشد. دروازه هادریان تنها دروازه به جا مانده از شهر باستانی سریک است.

آبشار دودن

معروف ترین آبشار آنتالیا دودن نام دارد. در حقیقت آبشار دودن مجموعه ای از آبشارها است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و برای تماشای این مجموعه باید مسافتی در حدود 12 کیلومتر را بپیمایید.

موزه آنتالیا

شهر آنتالیا دارای موزه های متعددی است و برای آشنایی هر جه بیشتر با تاریخ و تمدن این شهر نیاز است تا حتما از این موزه ها دیدن کنید. اما معروف ترین و جذاب ترین موزه این شهر موزه آنتالیا است که به نام موزه باستان شناسی آنتالیا نیز شهرت دارد و دارای 13 سالن و نمایشگاه است.

ساحل کنیالتی

در آنتالیا سواحل متعددی وجود دارد و از میان آنها ساحل کنیالتی جزو محبوب ترین سواحل این شهر به شمار می رود. از امکانات این ساحل زیبا می توان به مراکز تفریحی، رستوران ها، فضای پاکیزه و صندلی های آفتاب و… اشاره کرد. این ساحل فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد و دسترسی به آن آسان است.

ساحل کنیالتی

برج ساعت

برج ساعت آنتالیا آخرین بازمانده از 80 برج ساخته شده از سازه های باستانی شهر قدیمی آنتالیا است. برج ساعت نماد ایستادگی شهر قدیمی و چهره نمادین آنتالیا است. این آخرین بازمانده از 80 برجی است که زمانی شهر باستانی را محاصره کرده بودند. ساختار سنگی برج ساعت آنتالیا به عنوان یادآور تاریخ غنی این شهر می باشد. ویژگی های جذاب برج ساعت یک پرچم، ساعت و چندین کتیبه باستانی در برج می باشد.

مسجد یولی

مسجد یولی یا ییولی منار در سال 1320 به دست علاالدین کیقباد سلجوقی ساخته شده است.این مناره 38 متر ارتفاع و 90 پله به سمت بالا دارد.این مسجد به دلیل داشتن شش گنبد از قدیمی ترین نمونه های مسجدهای چند گنبدی می باشد. در حال حاضر از این مسجد به عنوان مکان آموزشی فرهنگی استفاده می شود.

یولی که در گذشته به عنوان کلیسا مورد استفاده قرار می گرفت، متشکل شده از 7 ساختمان با کاربری های متفاوت که شامل مسجد علاء الدین، مناره یولی ، مدرسه غیاث‌الدین کیخسرو، حمام سلجوقی، مدرسه آتابی، مقبره نگار خاتون و مهمت بی و منزل درویش سلجوقی می باشد و حال مناره یولی به عنوان نماد آنتالیا به حساب می آید.

مزایای خرید ملک در آنتالیا

آنتالیا طی چند سال اخیر، از نظر ساخت و ساز و رشد مسکن، تبدیل به منطقه ای آینده دار و بی همتا شده و توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب نموده است. خرید خانه در این شهر ساحلی و زیبا، مزایا و امتیازات زیادی دارد که در زیر به مهم ترین مزایای خرید ملک در آنتالیا اشاره شده است.

– شما می توانید با اجاره دادن ملک خود، به درآمد برسید و از منافع مالی بسیاری بهره ببرید.

– هر زمان که بخواهید می توانید ملک خود را بفروشید و خیلی سریع به پول نقد دست پیدا کنید.

– از شلوغی، ترافیک، دود و آلودگی شهرهای بزرگ دور می شوید.

– می توانید از سیستم حمل نقل مدرن و فرودگاه بین المللی استفاده کنید.

– می توانید به راحتی به جنگل های زیبا، ساحل درخشان و کوهستان چشم نواز دسترسی پیدا کنید.

– طی یک هفته مراحل خرید و سند زدن ملک تمام می شود و وقت شما تلف نمی شود و در آن صرفه جویی می گردد.

چرا باید در آنتالیا ملک و خانه بخرم؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید در آنتالیا ملک و خانه بخرید؟ کشور ترکیه دارای شهرهای زیادی است که هر کدام از این شهرها ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی و به شدت زیبای ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می کنند و دومین مقصد گردشگری این کشور می باشد. دلایل خرید ملک در آنتالیا عبارت هستند از:

– ملک و خانه از قیمت بسیار پایینی برخوردار است و مسکن از شهرهای دیگر ترکیه و حتی ایران نیز ارزان تر می باشد.

– هر نوع ملک با هر قیمتی که بخواهید در این شهر وجود دارد و شما با هر توان مالی و هر مقدار بودجه ای که دارید، می توانید ملک خریداری کنید.

– می توانید ملک را به صورت اقساطی خریداری کنید یا برای خرید آن از وام بانکی استفاده نمایید.

– این شهر از آرامش و امنیت بالایی برخوردار می باشد.

– از نظر ظاهری به شدت زیبا و چشم نواز می باشد زیرا ساختمان های شیک و فوق مدرنی در آن ساخته شده است.

– معامله ملک ایمن و قابل اعتماد است زیرا آمار خرید و فروش در آنتالیا بالا می باشد.

– تنوع املاک بالایی در این شهر وجود دارد و شما می توانید هر نوع ملکی که می خواهید اعم از آپارتمان، ویلا، ملک تجاری و زمین مسکونی خریداری کنید.

– هم آپارتمان های نوساز و هم خانه های قدیمی (بدون وسایل یا مبله) در آن وجود دارد.

– سرمایه گذاران خارجی و بین المللی زیادی در آن اقدام به خرید ملک و خانه نموده اند.

نحوه انتخاب ملک برای خرید در آنتالیا

هنگامی که شما آنتالیا را برای خرید ملک انتخاب کردید، حال نوبت به انتخاب ملک مورد نظرتان می رسد. اول از همه باید محله و منطقه باب میل و سلیقه خود را شناسایی و گزینش کنید. بعد از آن باید با توجه به بودجه و تعداد افراد خانواده خود، متراژ، چند سال ساخت بودن، دور یا نزدیک بودن به دریا، تعداد اتاق‌ خواب، با وسیله یا بدون وسیله بودن خانه را انتخاب نمایید. بعد از نهایی شدن انتخاب تان می توانید برای عقد قرارداد و سند زدن به موسسه های قانونی و حقوقی و مشاوران املاک معتبر که پروانه کسب دارند، مراجعه کنید.

اخد اقامت از طریق خرید ملک در آنتالیا

 

اگر قصد شما، از خرید ملک در آنتالیا اخد اقامت ترکیه می باشد می خواهیم در این قسمت به بررسی آن بپردازیم.

ترکیه کشوری اوراسیایی است که بخش بزرگی از آن در شمال غرب آسیا و بخش کوچکی از آن در جنوب شرق اروپا قرار دارد. پایتخت آن آنکارا، شهری نسبتا مدرن و پیشرفته و دومین شهر بزرگ کشور ترکیه است.

زبان این کشور به صورت رسمی ترکی است. این کشور در همسایگی کشور هایی همچون ایران، ارمنستان، یونان و… قرار گرفته است. واحد پول این کشور لیر است.

روش های مختلفی برای ورود به ترکیه و اخذ اقامت آن وجود دارد. همان گونه که می دانید، ترکیه یکی از مقاصد گردشگری در جهان است و هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگر از سرتاسر جهان می باشد. همینطور این کشور دارای آب و هوای بسیار منحصربفردی می باشد و این موضوع سبب شده است متقاضیان زیادی از سرتاسر دنیا این کشور را برای اقامت و زندگی انتخاب کنند.

برای سرمایه گذاری در ترکیه راه های گوناگونی وجود دارد یکی از بهترین راه ها خرید خانه در آنتالیا بعنوان توریست پذیر ترین شهر این کشور می باشد و همینطور ایرانیان اجازه خرید ملک در این کشور را خواهند داشت.

حال سوال اصلی این است که آیا امکان اخذ اقامت از طریق خرید خانه در آنتالیا ترکیه فراهم است؟ پاسخ این سوال بله است. شما با خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار دلار می توانید اقامت این کشور را اخذ نمایید و یک سرمایه گذاری امن و سودآور در بهترین کشور دنیا خواهید داشت.

اجاره خانه در آنتالیا

امروزه اجاره خانه در آنتالیا به راهی برای دریافت اقامت موقت کشور ترکیه تبدیل شده است. مهاجران و اتباع خارجی با در دست داشتن اجاره نامه یک ساله، می توانند اقامت موقت و اقامت توریستی کشور ترکیه را به مدت 1 سال اخذ نمایند. اجاره خانه در آنتالیا و دیگر شهرهای کشور ترکیه یکی از سریع ترین و کم هزینه ترین روش های اخذ اقامت این کشور است.

پیشنهاد : خرید خانه در آنتالیا

مدارک و اسناد لازم برای اجاره خانه در آنتالیا به شرح زیر می باشد:

– پاسپورت و کپی پاسپورت

– کپی مهر آخرین ورود به خاک ترکیه

– ۴ قطعه عکس 4*6

– ارائه اجاره نامه به مدت حداقل یک سال، به نام شخصی که قصد اخذ اقامت را دارد.

– تایید اجاره نامه توسط دفترخانه

– فیش واریزی اداره مهاجرت و اداره پست

– دریافت شماره مالیاتی از اداره مالیات

– بیمه سلامتی یک ساله

– براساس قانون، با یک قرارداد، 3 نفر می توانند اقامت ترکیه را اخذ کنند.

اجاره خانه در آنتالیا

قوانین اجاره خانه در آنتالیا

اجاره خانه در آنتالیا به این صورت است که معمولا شما یک ماه اجاره را به عنوان پول رهن به صاحب خانه می دهید و معادل یک ماه اجاره را به عنوان کمیسیون املاک پرداخت می کنید. به طور مثال اگر اجاره خانه ی انتخابی شما، ماهانه 750 لیر باشد، باید معادل یک ماه اجاره را به صاحب خانه بابت رهن (دپوزیت) و یک ماه اجاره را به املاک بابت کمیسیون بدهید. البته برخی از صاحب خانه ها چند ماه اجاره را جلوتر می گیرند. این یک امر توافقی بین فروشنده و خریدار می باشد.

پیشنهاد : خرید خانه در استانبول

اجاره خانه و آپارتمان مبله از نظر اقتصادي بسیار به صرفه و مناسب می باشد و خانواده ها و افراد زیادی تمایل به اجاره خانه مبله دارند. خانه های مبله در اکثر مناطق و محله های آنتالیا وجود دارند و علاوه بر وسایل و لوازم خانه، دارای کلیه امکانات از قبیل اینترنت، کادر نظافتي، وسایل گرمایشی و سرمایشی می باشند. اگر شما اقدام به اجاره خانه مبله می کنید، حتما از تمام وسایل و لوازم موجود در خانه فیلم برداری کنید و لیست تمام وسایل را در اجاره نامه بنویسید تا در زمان تحویل ملک دچار مشکل نشوید.

اجاره در آنتالیا

شما برای اجاره خانه در آنتالیا باید به دفترهای املاک رسمی مراجعه کنید تا قرارداد و اجاره نامه را برایتان تنظیم کنند. مفاد اجاره نامه به زبان ترکی می باشد و شما باید حتما به زبان ترکی مسلط باشید. در صورت عدم تسلط به زبان ترکی از یک مترجم معتبر و مشاور مسلط به قوانین ملکی کمک بگیرید تا هنگام تنظیم قرارداد دچار مشکل نشوید.

اجاره خانه در آنتالیا

در آنتالیا امکان خرید آپارتمان تک خواب و دو خوابه در کدام مناطق وجود داره؟

در آنتالیا آپارتمان های تا ۳ خوابه را می توان در مناطق ساری سو، کنیا آلتی، کپز و اونجالی خرید کرد.

آیا در آنتالیا می توان ویلا برای اخذ شهروندی خرید کرد؟

بله، در منطقه ملایوسف کنیا آلتی آنتالیا ویلاهای لوکس ۶ خوابه وجود دارد و مناسب برای پروژه های اخذ شهروندی هستن که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته، استخر، سالن ورزشی و فضای سبز می باشند.

آیا با خرید آپارتمان در آنتالیا می توان اقامت ترکیه را دریافت کرد؟

بله بر اساس قوانین کشور ترکیه با خرید ملک مسکونی در شهر آنتالیا نیز می توان اقامت این کشور را اخذ نمود.

خرید خانه در آنتالیا چه محاسنی دارد؟

آنتالیا به پایتخت گردشگری کشور ترکیه مشهور است و بسیاری از خارجیان برای مقاصد خرید خانه شهر زیبا و پر رونق آنتالیا را ترجیح میدهند آمارها رشد جمعیت ۱.۵ درصدی در سال ۲۰۱۹ را برا شهر آنتالیا نشان می دهند.

 

4.8/5 - (14 امتیاز)
  1. سلام.قصد دارم از ایران برای همیشه برم آنتالیا .آیا امنیتی برای منه ایرانی هستش.آیا رسد خانه وملک در این کشور خوبه.آیا آینده خودم و فرزندانم در این کشور تضمین شدست.

    • سلام وقت بخیر
      از پیغام شما سپاسگزارم،
      منظور شما رو دقیقا از امنیت متوجه نشدم ولی اینطور توضیح بدم خدمت شما که کشور ترکیه یک کشور توریستی بوده و درآمد عمده این کشور از توریست ها و مهاجران خارجی می باشد و در قانون پیش بینی شده با خرید خانه برای خارجیان اقامت و در شرایط خاص شهروندی نیز ارائه می گردد. شهر آنتالیا نیز یکی از شهرهای لوکس و آروم این کشور محسوب می گردد. فرزندان شما نیز میتوانند در مدارس این کشور تا مرحله ورود به دانشگاه عین دانش آموزان ترک تحصیل نمایند و در ادامه تحصیلات در آزمون ورودی دانشگاه ها نیز شرکت نمایند.

  2. سلام. واسه خرید ویلا در آنتالیا تو منطقه لارا حدودا چقدر باید بودجه در نظر بگیرم؟ اونجا یک آپارتمان دوبلکس تک واحده میخام. لوکس باشه و تمامی تجهیزات شامل کولر هم توش نصب شده باشه.

    • سلام مناطق ساحلی آنتایا قیمتش مناسب تر هستش نسبت به داخل شهر. علتش رو هم باید بگم اینه که چون خیلی گرمه شما مجبوری کلا کولر گازی ها رو روشن بزاری اون وقت میبینی هزینه برق ماهانه برات 10 میلیون تومان اومد. واسه همین قیمت خریدخانه در لارا حدودا 1500000 لیر در نظر بگیرید یعنی 1.5 میلیون لیره. ولی داخل شهر حدودا در میاد 2.5 میلیون لیر